שיווק ממומן בגוגל – גם אתה יכול לעבוד בהייטק

קבלו נתון מדהים על פי סטטיסטיקת החיפוש של גוגל: בכל שנייה עולות בממוצע כ- 40,000 שאילתות חיפוש אשר שוות ערך למעל ל- 3.5 מיליארד חיפושים ביום, שמצטברים ל – 1.2 טריליון חיפושים בשנה בכל העולם. עכשיו קחו לכם רגע קט, עכלו את הנתונים.

היום כל אדם אשר מעוניין למצוא תשובה לשאלה, פתרון לבעיה או מחפש אחר מוצר מסוים בכל מקום בעולם, יפנה אל מנוע החיפוש. כשיש כל כך הרבה חיפושים בכל רגע נתון הפוטנציאל הפרסומי והשיווקי הוא עצום – ראשי התיבות PPC מתייחסים למודל השיווקי Pay per Click, תשלום בעבור כמות ההקלקות/כניסות למודעה, תחום השיווק הממומן בגוגל, בפייסבוק ובאתרי תוכן. תחום זה מתאים לאנשים המחפשים לממש את היצירתיות שלהם לצד שימוש ביכולות האנליטיות שלהם. חברות רבות מעסיקות איש או צוות PPC – תפקידם הוא לנהל קמפיינים ברשת, לעבוד עם כלי האופטימיזציה, לעקוב אחר הישגי הפרסום ולנהל תקציבים שיכולים לנוע בין אלפי שקלים בחודש ולהגיע עד למאות אלפי דולרים בחודש המנוהלים על ידי חברות אינטרנט גדולות.

 

בדוק – האם זה מתאים לך?

אם יש לכם יכולת אנליטית בסיסית ויכולת קריאייטיבית בסיסית מקצוע ה PPC יכול להתאים לכם. ככל שאתם חזקים באחד משני היסודות הללו כך תוכלו להתקדם מהר יותר ולהגיע רחוק יותר.

אם אתם נמצאים בשלב בחיים שבו אתם מרגישים תקועים, בין אם זה בגלל המקצוע הנוכחי שבו אתם עוסקים, השכר הלא מספק, המחסור באפשרויות קידום ועוד מגוון סיבות אחרות אז כנראה שאתם זקוקים לשינוי מקצועי אשר יביא עימו כמה יתרונות משמעותיים:

  • שכר גבוה עם פוטנציאל צמיחה
  • העשרה אישית ומקצועית
  • עיסוק דינאמי ומעניין
  • חיבור לעולם המקוון

אם עד עכשיו זה מדבר אליכם לחצו כאן.

 

לעבוד בהיי-טק

ישנן משרות רבות בשוק העבודה, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. שוק ההיי-טק ידוע כסביבה איכותית שבה ניתן למצוא משרה עם תנאי שכר טובים, הטבות שונות ומבחר אפשרויות קידום. גם אם לא למדתם הנדסה עדיין אפשר להתקבל למשרות שונות בתעשיית ההיי-טק עם המקצועות הנכונים. קורס PPC הינו אחד מקורסי השיווק הדיגיטליים אשר מקנים לכם כרטיס כניסה לעולם ההיי-טק בצורה מהירה. הביקוש לאנשי PPC רק הולך וגובר והמשכורות המוצעות למומחי PPC לא מביישות גם מהנדס עם ניסיון.

 

ממחשבה למעשה

זהו הסיפור של לא מעט מבוגרי הקורס של Seperia: רבים מהתלמידים בקורס סיימו תואר ראשון במדעי החברה או כלכלה ולאחר כמה שנים של לימודים וחיפושי עבודה הבינו שהמציאות שונה ממה שמכרו להם לפני תחילת הלימודים. כך לדוגמה, אייל בוגר תואר ראשון במדעי המדינה חיפש משהו אחר וגילה ש- PPC הוא אחד התחומים החזקים בשוק. לאחר מחקר קטן אייל הבין שזה התחום בשבילו ויכול להיות כרטיס הכניסה שלו למשרה עם שכר טוב ואופק קידומי. במהלכו של הקורס ב- Seperia College אייל קיבל הצעת עבודה בתחום (בסיוע של גורמים האמונים על הקורס) וכחודש לפני סיומו של הקורס התחיל לעבוד בחברה מובילה בתחומה. כיום אייל נהנה ממשרה עם תנאים מעולים וכמובן צובר ניסיון שיהיה חשוב להמשך ההתקדמות שלו בענף. אתם מוזמנים לראות כמה מהבוגרים שלנו.

 

שתף/י עם חבר או קולגה:

רוצים לשמוע עוד?

הודעה חשובה

בעתיד הקרוב לא צפוי להיפתח קורס.

עם זאת, השקנו תוכנית התמחות חדשה אצלנו ב- Seperia.

Seperia Internship Program

עבור בוגרי קורסים מכל הארץ המעוניינים לצבור ניסיון מעשי ב- PPC.