קורס חדש עבור סוכנויות דיגיטל – AdWords Scripts

ב 5 לפברואר 2017, 28 משתתפים סיימו בהצלחה את קורס AdWords Scripts – הקורס הראשון מסוגו בשיתוף Google Israel. כחלק ממאמצי Google לקדם ולשפר את היכולות המקצועיות של אנשי שיווק דיגיטלי ישראלים, Seperia College נבחרה לשתף פעולה עם Google ולהעביר קורס AdWords Scripts למומחי שיווק דיגיטלי מחברות הפרסום והשיווק המובילות בישראל.

בהמשך לשלוש סדנאות אינטנסיביות שנערכו במשרדי Seperia, משתתפי הקורס הוזמנו למפגש אחרון במשרדי Google, בו הם הציגו את הסקריפטים שנכתבו עבור הקמפיינים שלהם באדוורדס.

 

קורס AdWords Scripts

קורס AdWords Scripts

קורס AdWords Scripts

 

תגובות משתתפי הקורס

“אני בהחלט אמליץ על הקורס הזה לכל אחד שעובד עם אדוורדס באופן יום יומי. למרות שאני לא מתכנת במקצועי, רכשתי את הכלים להבין, לשנות ואף לכתוב סקריפטים חדשים, שאפשרו לי להפוך מטלות רבות לאוטומטיות. בנוסף, התמיכה של קהילת המומחים אותה הכרתי בקורס סייעה לי בקידום ושיפור היכולות שלי.”

אייל

 

“מזה זמן רב רציתי ללמוד עוד אודות אדוורדס סקריפטס, אך עד עכשיו לא הייתה אפשרות ללמידה משותפת יחד עם אנשי פרסום נוספים שמשתמשים בסקריפטים על בסיסי יום יומי כמוני. למרות שצריך רקע מסוים ב-Java Script, אני אמליץ על הקורס הזה לכל אחד שעובד כרגע עם אדוורדס סקריפטס.”

איתי

 

עקבו אחר עמוד הפייסבוק של ספרייא קולג’ ותהיו בין הראשונים לקבל מידע נוסף על הקורסים החדשים שלנו. בינתיים, תוכלו לגלות מה היו חלק מהסקריפטים שנלמדו בקורס, באדיבות brainlabs.

גישה לאדוורדס סקריפטס

 

הקורס

Seperia College שמחה לבשר כי היא ממשיכה את שיתוף הפעולה יחד עם Google Israel בתחום ההכשרות. Google Israel ו-Seperia College ישיקו יחד קורס שיווק-טכנולוגי אשר יתמקד באוטומציה של קמפיינים באדוורדס באמצעות סקריפטים של אדוורדס. הקורס, המורכב מ- 25 שעות לימוד המועברות ב-5 סדנאות מעשיות, יועבר לאנשי שיווק מנוסים שנבחרו בקפידה ומגיעים מסוכנויות הפרסום והשיווק המובילות בישראל.

 

מה הם סקריפטים של אדוורדס?

הסקריפטים של גוגל אדוורדס , מאפשרים שליטה אוטומטית בחשבון האדוורדס באמצעות קוד Java Script. משימות כדוגמת ניהול בידים, התראות, בדיקת זמן טעינת עמוד, אופטימיזציית המרות, דו”חות ואף תיזמון המודעות, מעתה יכולות להיות מנוהלות בצורה אוטומטית וכך לחסוך זמן יקר עבור מנהלי הקמפיינים.

 

איך ניתן להשתמש בסקריפסטים של אדוורדס?

  • ניתן להריץ סקריפטים בכל זמן שנרצה ובאיזו תדירות שתתאים לנו.
  • ניתן להשתמש במידע חיצוני כמו inventory reports או conversion data באופן שיגרום לשינוי משמעותי בקמפיין.
  • ומנגד, ניתן לשתול סקריפט כך שהוא יקרא את המידע הקיים בחשבון האדוורדס וייצר דו”חות מותאמים ברמה גבוהה.
  • ניתן להגדיר קבלת התראות במייל על ידי שימוש בסקריפט, כך שיתריע בצורה אוטומטית על שינויים משמעותיים בפעילות החשבון.
  • ניתן להשתמש בסקריפטים לצורך ניטור, אופטימיזציה ויצירת שינויים לכלל הקמפיניים בתוך החשבון, ואף בצורה רוחבית למספר חשבונות אשר מנוהלים על ידי אותו מנהל החשבון.

גלו עוד אודות הסקריפטים של אדוורדס בוידאו הבא:

 

שתף/י עם חבר או קולגה:

רוצים לשמוע עוד?

הודעה חשובה

בעתיד הקרוב לא צפוי להיפתח קורס.

עם זאת, השקנו תוכנית התמחות חדשה אצלנו ב- Seperia.

Seperia Internship Program

עבור בוגרי קורסים מכל הארץ המעוניינים לצבור ניסיון מעשי ב- PPC.