האם PPC הוא התחום המתאים לך?

על מנת לענות על השאלה , ננסה קודם לשפוך קצת אור על עבודת  PPC Optimizer.
PPC – Pay per click, הינו מודל הפרסום החשוב והנפוץ ביותר באינטרנט. במודל זה עובדות מערכות הפרסום של גוגל  (AdWords), פייסבוק ואחרות והוא אחד המקצועות המעניינים והמבוקשים בשוק העבודה כיום.

 

ניהול PPC כולל עבודה מרובה עם מספרים, לדוגמא: הפקת דו”ח ביצועים וניתוח מהן נקודות המקסימום והמינימום בכל דו”ח עפ”י מדדים שונים (KPIs). המנתח יאתר נקודות חוזק וחולשה עפ”י הנתונים, ויקבל החלטות אופרטיביות כגון שינוי ביד, שינוי קריאייטיב, דף נחיתה, הרחבות וצמצומים. האופטימייזר גם ינסה לאתר הזדמנויות חדשות.

חלק מרכזי נוסף בתפקיד הוא שיווק ויצירתיות. על מנהל ה-PPC לדעת לכתוב Ad-Copy, להיות מאופיין בחשיבה עם גישה שיווקית ולהיות מסוגל להציע שינויים מועילים לאתר הלקוח והבאנרים אותם הוא מפרסם.

 

עבודה זאת היא בעלת אספקט לוגי ובעלת אספקט יצירתי. PPC הינו שימוש במידע סטטיסטי ויצירת מבחנים ממושכים לשם דליית מידע זה. זאת במטרה להמשיך לשפר את הביצועים שלך. עליך לוודא שהניסוי אותו אתה עורך הוא מבודד יחסית מגורמים אחרים שיכולים להשפיע עליו. לשם כך תצטרך להפעיל לוגיקה ושיקול דעת. ניהול PPC הוא מקצוע שבו העבודה שלך תמיד מדידה כנגד תוצאות מספריות ולפיכך “חשופה”. מאידך, המשוב לפעולותיך הוא מיידי ותוצאות חיוביות נותנות סיפוק רב.

כאופטימייזר PPC, תצטרך לחשוב על דרכים חדשות לשפר את הביצועים שלך ע”י שיפור הרלוונטיות, שיפור ה-CTR (מה שיגרום למשתמשים להקליק על הפרסומת שלך) ולחשוב על דרכים חדשות להגיע אל הלקוחות שלך. למטרה זאת יהיה עליך להשתמש ברעיונות יצירתיים.

 

בעבודה זאת תהיה לך עבודה שוטפת וקבועה וכל הזמן תלמד דברים חדשים. תעשיית השיווק באינטרנט ו-PPC באופן מיוחד – היא עבודה בסביבה דינמית ומשתנה. במהלך העבודה מנהל ה-PPC נחשף לכלים חדשים, דרכים חדשות להשגת לקוחות וכללי המשחק כל הזמן משתנים.
בנוסף, PPC, היא עבודה שדורשת ישיבה מול המחשב ב-90% מהזמן. מנהל ה-PPC נדרש להבין את תעשיית האינטרנט ולהבין איך המשתמשים נוטים להרגיש ולהתנהג online. כמנהל PPC, עבודה זאת מצריכה ממך כל הזמן להתעדכן בבלוגים ולעקוב אחר מה שמתרחש בתחום השיווק ברשת, אחרת – תשאר מאחור…

 

לאחר שקראת את הכתוב לעיל ולפני שהחלטת אם ניהול PPC מתאים לך, אנא ענה על השאלות הבאות:

  • האם אתה אוהב לעבוד עם מספרים ועם דו”חות?
  • האם אתה מחשיב את עצמך כיצירתי?
  • האם אתה אוהב עבודה על מחשבים ועבודה online?
  • האם אתה צמא לידע?
  • האם אתה אוהב שיווק ומסחר?
  • האם אתה אדם שאוהב לעבוד עם אנשים ? (אחרי הכל, יש לך קולגות וקליינטים)

אם התשובות על כל השאלות האלה הוא “כן”, אנו ממליצים לך לשקול קורס PPC ב- Seperia College.

 

שתף/י עם חבר או קולגה:

רוצים לשמוע עוד?

הודעה חשובה

בעתיד הקרוב לא צפוי להיפתח קורס.

עם זאת, השקנו תוכנית התמחות חדשה אצלנו ב- Seperia.

Seperia Internship Program

עבור בוגרי קורסים מכל הארץ המעוניינים לצבור ניסיון מעשי ב- PPC.