מבחן הסמכה – גוגל אדוורדס

שותפים מוסמכים של גוגל יכולים להיות אנשי שיווק, סוכנויות אינטרנט/פרסום, משווקים למנועי חיפוש (SEM) ביניהם גם מקדמי אתרים (SEO), אשר מנהלים או מעוניינים לנהל חשבונות גוגל אדוורדס, במידה ועמדו בהצלחה בבחינות ההסמכה הנדרשות.

הנושאים הנלמדים

על מנת להיות שותף מוסמך של גוגל אדוורדס, יש לעבור בחינה בסיסית בנושא יסודות הפרסום בגוגל, וכן אחת מבין חמש בחינות מתקדמות, העוסקות בנושאים הספציפיים הבאים:

  • פרסום ברשת החיפוש
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום במובייל
  • פרסום בווידאו
  • פרסום ב- Google shopping

נתונים על מבחן ההסמכה

  • הזמן המוקצב לבחינה הינו 90 דקות.
  • ציון המעבר הינו 80% לפחות.
  • את חומרי הקריאה וההדרכה ניתן למצוא באתר מרכז הלמידה של AdWords.
  • הבחינה בנושא יסודות הפרסום בגוגל כוללת למעלה מ-100 שאלות מסוגים שונים.

הסמכה אישית והסמכת שותף – הבדלים ויתרונות

הסמכה אישית היא דרך להפגין מומחיות באדוורדס, והיא מושגת באמצעות מעבר הבחינות וההסכמה לתנאי השימוש, כפי שמפורט לעיל. הסמכה זו מוכרת ברמה בינלאומית ומעניקה את הידע והכישורים הדרושים לניהול קמפיינים ממומנים.

על מנת שחברה תוכר כשותפה מוסמכת, עליה להעסיק לפחות עובד אחד אשר עמד בהנחיות בעבור הסמכה אישית וכן לנהל תקציב של $10,000 ומעלה במשך 90 יום. חברה המוכרת כ”שותף מוסמך” נהנית מיתרונות רבים כגון: רישום במאגר חיפוש השותפים של גוגל, הזמנות לאירועים וסדנאות רשמיות, תמיכה בשיווק בעת גיוס לקוחות ועוד.
אם הינך מקצוען PPC, תעודת הסמכה רשמית עשויה לתרום רבות לקידום הקריירה שלך, בין אם אתה שכיר או עצמאי. אם מטרתך היא לעבוד בחברה או סוכנות בתחום, אין ספק שתעודת הסמכה רשמית תבליט את קורות החיים שלך ותעניק לך יתרון על פני מועמדים אחרים.

אם החלטת לעסוק בתחום באופן עצמאי, הסמכה רשמית תעזור לך לגייס ולעורר אמון בקרב לקוחות פוטנציאלים. חשוב לציין כי ההיכרות והנסיון הקודמים בתחום אינם ערובה מוחלטת לבקיאות בחומר, והלימוד לקראת בחינות ההסמכה הינו הכרחי ואף עשוי לפתוח בפניך נושאים חדשים בהם טרם נתקלת במהלך עבודתך.
בנוסף, ראוי לציין כי חברים מוסמכים בתכנית מקבלים 20 קופונים לקידום ב-Google Adwords בשווי ‏‫$100 דולר כל אחד. ‬

 

שילוב הלימודים ב- SEPERIA COLLEGE עם תוכנית ההסמכה של גוגל

ב– Seperia College בכלל ובקורס ה-PPC בפרט, תיהנה מהידע המעודכן ביותר שמועבר ע”י מרצים, בעלי נסיון מן השורה הראשונה בעולם הפרסום הדיגיטלי. הקורס בנוי בהתאם למבנה הבחינות הרשמיות של גוגל ומתעדכן לפי קצב השינויים במערכת הגוגל אדוורדס. מערכי השיעור עוסקים בכלל הנושאים עליהם תידרש להיבחן (פרסום ברשת החיפוש, פרסום ברשת התוכן, דיווח וניתוח) וכמו כן בנושאים נוספים מעולם השיווק באינטרנט. חלק ניכר מהקורס מוקדש להתנסות מעשית במערכת אדוורדס ובכלל ההיבטים של ניהול קמפיינים אונליין, דבר התורם להטמעת הידע באופן מעמיק יותר ומשפר את סיכויי ההצלחה בבחינות באופן משמעותי.

השילוב של קורס PPC ברמה הגבוהה ביותר יחד עם בחינות ההסמכה הרשמיות של Google AdWords, הוא המפתח לקריירה משגשגת בעולם ה-PPC הדינמי והמרתק.

שתף/י עם חבר או קולגה:

רוצים לשמוע עוד?

הודעה חשובה

בעתיד הקרוב לא צפוי להיפתח קורס.

עם זאת, השקנו תוכנית התמחות חדשה אצלנו ב- Seperia.

Seperia Internship Program

עבור בוגרי קורסים מכל הארץ המעוניינים לצבור ניסיון מעשי ב- PPC.